Nu måste vi dra



Jag kan verkligen inte med Ken Ring. blir så arg varje gång han öppnar munnen. Men den här låten kan jag inte låta bli att gilla :P :)

LBL

Sista LBL festen idag.
Men först middag med katja och Tyke :)

Hejhej!

090827

En konstig dag. Blandade känslor. Lite ledsen för jag vet vad det är för dag och jag vet vad de innebär. Men nu är det som det är..

Jag har i alla fall träffat Josefin idag och då blir jag alltid glad :D
Vi har pluggat på bibblan i södertälje. Vi har nu tagit oss igenom hela boken. Tills nästa gång ska vi ta de vi är osäkra på..
Efter vi hade pluggat var vi vrålhungriga så vi gick och åt kinamat. Friterad kyckling med sötsur sås och ris såklart. Och vi kunde inte hålla oss från efterrätt så det blev friterad ananas och glas. SUPERGOTT! Dom människorna friterar allt...Jag skulle aldrig tänka tanken på att fritera kyckling eller ananas.. eller banan :P Men gott är de :)
Efter en god middag åkte vi hem till mig och börja planera på resan vi ska göra. Det gick bra. Vi kom lite framåt i alla fall..
Är mycket nöjd för ett alternativ vi hittade..men vi ska fortsätta leta :)

Nä nu ska jag hoppa i säng. Ska nog träffa mormor och morfar som är i stockholm i morgon.
Natti


Yes!

Morgondagen är planerad :P haha
ska in till södertälje vid ett tiden och sen vid tre slutar josefin och då ska jag möta upp henne på stan sen åker vi hem till mig och pluggar och bara umgås. Det ska bli så mysigt.
Jag och Josefin umgicks jätte mycket denna sommar och vi har haft det jätte roligt, men nu när skolan har börjat och jobbet slutat har det inte blivit lika mycket  så jag har saknat henne..
Men i morgon ska vi äntligen ses igen <3

NU ska jag läsa teori och sen ta i tu med min lilla klädhög jag har i min säng :P

Natti


090826

Hejsvejs. Mår ni bra?
Har absolut ingen aning om vad jag ska skriva..

jag har inte gjort något speciellt dom senaste dagarna..
Ska troligtvis in till södertälje i morgon och lämna in en sko som gick sönder :( Ska nog kolla på lite höstskor också..

Orkar inte sitta här nu. ska hoppa in i duschen och sen läsa teori.

Må bäst!


Nått att tänka på


Just nu;

Trött. Deppig. PMSig. trött.

Det är tur att Eminem finns...
 


Något dummare..


Love it!


Lördag

Kom hem från jobbet för typ en och en halv timme sen. Blev skjusad hem. Tack!
Men han inte ens kom till dörren innan jag var tungen att åka ner till centrum. Ida glömde sina nycklar i bilen så jag blev tvungen att cykla ner till centrum. Sen när jag kom hem åt jag sushi som kommer från jobbet. Pappa är inte hemma och jag orkar inte göra mat. 

Ikväl ska jag läsa teori och dega. Bli tjock för jag ska äta så många muffins. 
En fråga. Säger ni: En muffin eller en muffins?! 

Tack för mig


Längtar till Gossip Girl börjar igen


090820

Bolt. Ja vad säger man. Dopad?

Snart kommer J. hit och vi ska se på film och dippa gurka och morötter.
Hade!

Johan Wissman

"Johan Wissman kommer inte att springa kvällens semifinal på 400 meter. En halsinfektion stoppar svensken."

Jag som har längtat sen igår. Jag som älskar han så mycket. Han är nog den coolaste svensken vi har inom friidrott.
Nu blev jag seriöst deppig. Ska nog äta mina muffins jag precis bakade.

  


Oh my gosh


Teoriplugg

Jag tog mig i kragen och slet mig från tvn och den sköna soffan. jag kände att jag var tvungen att läsa lite teori.
Jag och Josefin har gett oss själv en läxa tills på torsdag och jag kände att jag vill inte spara allt till onsdag kväll. Så nu har jag läst två av tre kapitell.
Orkar inte läsa mer teori nu så jag ska fika med pappa. Te och bullar :)

Juste fick se en bild på jimi som pappa fick i söndags natt. Han har rakat av allt hår. Han som alltid har haft tjockt hår. och mycket. Nu är det borta. Men han passa ganska bra i de.

Ska fika nu. God natt
Puss!



Påminnelse. Onsdag 19/8
Höjdhopp herrar, kval 11.00 Linus Thörnblad
400 m herrar semi 18.15 JOHAN WISSMAN!

Tisdag

Hur ska jag hinna plugga teori när det är friidrott hela dagarna?!
Blir till att vara vaken hela natten och läsa..

Måste tillbaka till tvn nu. Snart ska Bolt springa och så ska Musse springa final. Springer Wissman något mer idag?



Du kom och du gick

Söndag

Idag är det söndag. Bara en dag kvar till måndag :) Eller nu är det bara timmar kvar! Äntligen!
Idag har jag jobbat. Jagoch Ida var själv efter klockan ett. Men det gick ju bra för de. Efter jobbet har jag ätit kyckling med ris och vitlöksbröd. Jag älskar kyckling. Jag tror nästan att jag skulle kunna leva på de :P Okej inte riktigt men nästan..
Sen har jag tittat på lite friidrott. Snart är det final för herrar 100 meter. Bolt vs Gay. Mycket spännande.
Jag har också städat lite och tagit ett härligt bad. Jag tvinga mig själv att raka bena också så nu sitter jag här och tar på mina lena ben :P

Nä nu ska jag plugga lite teori innan jag ska se på Bolt och Gay.
Jag och josefin har gett oss en läxa tills i morgon och den får jag ju inte hoppa över. Det är ju ändå mitt körkort det handlar om.

vi ses och vi hörs. Puss på er!


Gay och Bolt

snart läggdags

Vilken slapp dag det har varit idag. Har inte gjort mycket alls. Legat hemma och kollat på tv. Cyklat och köpt pizza. Ahh det är vad jag har gjort idag. Riktigt skönt :)

Imorgon blir det till att jobba. Det ska bli skönt faktiskt. Tiden går lite snabbare då. Och efter jobbet är det typ middag sen sova och sen är det måndag igen. Första gången jag längtar till en måndag tror jag :P

Nopp nu ska jag lägga mig i sängen. Ni får hade så bra. Puss på er!

ingen rubrik

I hope
life treats you kind
And I hope
you have all you've dreamed of
And I wish you joy
and happiness
But above all this
I wish you love

Aldrig mer alkohol

Igår vart det utgång i Stockholm för att fira Josefin för andra gången. Jag tog nio bussen hemifrån och mötte upp Josefins kompis Jenny på centralen i Södertälje halv tio. Vi hade aldrig träffats förut men visst på ett ungefär hur hon såg ut så vi hitta varandra ganska snabbt. Vi föra på pendeltåget upp. Innan vi ens hade kommit fram var vi lite småberusade. Vi mötte upp josefin och hennes bror och hans kompis på Söder. Vi börja på något ställe och drack 2 cider sen begav vi oss till ett ställe på södermalm. Där hade vi det väldigt trevligt ända tills vi blev utslängda vid halv två tiden. Vi fångar då en taxi och åker hem till södertälje. I taxin känner jag att jag inte mår så bra och att jag  inte borde tagit den sista shoten.
Åker hem till josefin och mår mycket dåligt. Men Josefin är välrdens bästa så hon tog hand om mig. Tack världens bästa!

Idag vaknade vi tidigt eftersom josefin skulle jobba idag. Vaknar och är fortfarande full. Tar bussen hem och sover till tolv ungefär. Sen har jag kollat på friidrott och pratat i telefon med Johan. Skulle ha åkt till jobbet och hälsat på men orkade inte..

Nu är jag sugen på donken mat, eller kanske max. Men pappa vill äta torsk till middag :S De är ju inte bakismat som jag vill ha! Ska se om jag kan ändra på de..






Mer bilder på facebook..

Där gullvivan blommar


äntligen fredag

Äntligen och äntligen. Nu när det inte är någe jobb i veckorna så är det fredag varje dag.
Idag kommer Jimi hem igen. Äntligen! =D
Men jag ska bort ikväll och han ska också bort ikväll så det blir ingen tid att umgås, men förhoppningsvis är han ledig imorgon och kanske vill hitta på något med mig...

Idag har jag shoppat upp massa pengar. Eller inte jätte mycket pengar, men för mycket än vad jag borde i alla fall.. Men jag är nöjd med köpen i alla fall :)

Ikväll blir det utgång i stockholm med Josefin och hennes folk. Ser fram emot de men inte nattbussen och taxi hem..

Nu ska jag göra något annat. Vi hörs :)



Kom hem nu

090813

Igår fyllde Josefin år. Då var vi på CP och firade. Där träffade vi Katja och henns vänner. Blev en väldigt trevlig kväll. Efter CP gick vi hem till Kitty Cat en stund innan vi gick hem till Josefin och la oss och sov.
Sen vaknade vi 10 över 11 idag. Mycket skönt att få sova ut.
Efter frukost skulle Josefin köra med körskolan så jag åkte hem till Adam och pratade..
Efter de åkte jag ner till stan för att handla lite, när jag står i kassan och ska betala så upptäcker jag att jag inte har min plånbok med mig, utan den ligger fortfarande hemma hos josefin. Men jag fick lägga undan sakerna tills i morgon i alla fall :)

Sen har jag övinigskört och pluggat teori med josefin. Det har gått väldigt bra :)
En varsin klapp på våran axel. Bra jobbat.

Nu ska jag sova.
Puss puss

Love me when I'm gone

Hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
Hold me when I'm scared
And love me when I'm gone

Everything I am
And everything in me
wants to be the one
You wanted me to be
I'll never let you down
Even if I could
I'd give up everything
If only for your good

So hold me when I'm here
Right me when I'm wrong
You can hold me when I'm scared
You won't always be there
So love me when I'm gone
Love me when I'm gone...

Grattis älskling 18 år



Grattis älsklingen på 18 års dagen <3

Planering

Det här med planering var svårare än jag trodde. Och allt kommer att bli mycket dyrare än jag trott. Bara resan (flyget) ner kostar ju en förmögenhet. Jag som trödde att jag låg ganska bra i budgeten inser nu att så är icke fallet.

Måste skaffa mig ett jobb tror jag...

Men resan ska bli av och jag ser fram imot de!
=D

Im sorry

Förlåt.

Förlåt att det blev så här.

Teori + Övningskörning

Idag har jag varit mycket duktig. Jag har både läst teori och varit ute och övningskört. Snart så kanske jag har mitt körkort =D

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och att min älskade josefin kommer hit. Hon kommer inte förens vid halv åtta så det är ett tag kvar..

Nä nu ska jag nog spela lite tvspel.
Hade!

Ta min hand, jag vill lära mej ditt liv.

Igår var Kity Cat här och vi hade en myskväll. Vi hade köpt ostbågar dricka och godis så åkte vi hem till mig och såg på Tarzan, Kitty Cat hade aldrig sett på tarzan nämligen :O . Jag som älskar tarzan förstår inte hur man aldrig har sett den. Så den satt vi och fällde några tårar till.
Efter Tarzan fällde vi några tårar till Sex and the city filmen. Jag har för mig att jag inte grät när jag säg den på bio men igår var den ju riktigt sorlig. Jag måste ha kommit ihåg fel.
Vi hade i alla fall en trevlig kväll.
Tack Kitty Cat :D




I MORGON FÅR JAG TRÄFFA JOSEFIN IGEN



haha älskar denna fyllebild på oss <3

090810

Hej hej.
Idag har det varit en meningslös dag.
Jag har sovit till tjugo över elva idag.
Jag har suttit vid datorn.
Jag har pratat med mormor i telefon.
Jag har städat lite.
Jag har lagat lunch.

Rätt så tråkig dag.

Men snart kommer Kitty Cat hit och vi ska se på Tarzan och mysa :)
Och i morgon får jag äntligen träffa min Josefin <3




J.

The only boy who could ever teach me was the son of a preacherman


L.K




När kommer lönen?

Jag blir galen. Jag vill ha min lön nu! Har knappt några pengar på kontot.. alldeles för lite än vad jag borde ha i alla fall..
Och när lönen kommer måste jag lägga undad minst hälften för i december händer det grejer! Kan inte säga mer än så :D


090806

Idag har varit en riktigt seg dag. Igår var det personalfest nämligen, den riktiga personalfesten. Det bjöds på mat och dricka. Det var en trevlig kväll. Vi spela in ett "zoo ljudklipp" som innehåller både kossor, hundar, katter, får mm. Vi hade även flottrace. Jag och jessica mot katja och några till. Vi börja ganska bra.. vi kom ut två, men sen hände något.. vi kom ingenstans,, efter ett par meter bestämde vi oss för att vända i hopp om att komma två (av tre) men vi kom sist i alla fall. När vi nästan är i land hoppar stina på våran flotte och ska ha i mig och jessica i vattnet men vi fick i henne :D  haha.. fast vi blev båda blöta om benen,, men det var inget mot var stina blev :P
Och så blev det ett par serilsa pratstunder... som det alltid blir..
Sen när klockan blev fö mycket gick vi hem och sov :)

Så idag vaknade jag för tidigt än vad jag borde ha gjort..
Varit väldigt bakis på jobbet.. jag har aldrig haft det så jobbigt(segt) på jobbet som idag..
Det bästa med idag var att jag fick äta rester från igår till lunch :D

Nu ska jag gå och umgås med min bror som äntligen är hemma! Han gör ju lumpen nu så jag har inte sett han på typ en och en halv vecka. Det är så tomt när han inte är hemma.. har saknat han så mycket :)

Nä nu ska jag gå. Ni får hade så bra.. Puss och kram!


Grattis Johan

Grattis Johan :)


090803

Someone please call 911
Tell them I just been shot down
and the bullet's, in my heart
And it's piercin through my soul
Feel my body gettin cold
Someone please call 911
The alleged assailaint, is five foot one
and he shot me through my soul
Feel my body gettin cold

090802

Josefin! Kom hem nu! Jag behöver dina råd!


GaAaah

RSS 2.0