Gott nytt år!

photo_effects-13 (MMS)

Gott nytt år!


Nu säger jag god natt. Imorgon, eller idag...

photo_effects-13 (MMS)

Nu säger jag god natt. Imorgon, eller idag, är det nyårsafton. Jag och Johan har bestämt oss för att inte göra något speciellt. Fet blir middag och kanske lite spel hemma hos mig. Enkelt och bekvämt.


Snälla kan jag få vinna idag?! Två lotter ...

picplz_2011-12-2 (MMS)

Snälla kan jag få vinna idag?! Två lotter = dubbel chans visst? :D


Äntligen fick jag lite tur :)

sc20111228-20144 (MMS)

Äntligen fick jag lite tur :)


We heart it


En dag. Inte alls lika bra som boken, men ...

2011-12-26_19_26 (MMS)

En dag. Inte alls lika bra som boken, men helt okej. Men om ni måste välja så läs boken!


Har julhandlat idag. Nu bakas det julgodis...

2011-12-23_12_25 (MMS)

Har julhandlat idag. Nu bakas det julgodis. Sen ska granen upp och det ska spelas på bingolotto. Nu är det jul :)


Önskelista



Jag vill ha en ren i julklapp. Eller två, så slipper den vara ensam. Dock så skulle dom nog inte trivas i vår lilla trädgård här nere. Men dom är ju så vackra. Det är nog de finaste djuret vi har i sverige. Förutom katten såklart. Får jag ingen ren nöjer jag mig med en resa till renarna. Kanske kan jag få klappa dom lite och kanske mata? Det hade varit underbart!

Fast allra allra mest önskar jag mig att hoppa fallskärm. Det kommer jag önskar mig ända tills jag får det! Tyvärr tror inte min familj på mig att jag skulle våga hoppa, men tro mig, det gör jag!!!

Våfflor med hallonsylt och glass :)

shot_13243191242 (MMS)

Våfflor med hallonsylt och glass :)


Wild west










Kan män och kvinnor vara vänner?

Finner denna undersökning lite rolig faktiskt. Se den vettja!


Chasing Cars

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

11 12 13

Det är ett roligt datum vi har idag.

Idag har jag haft en bra dag. Har mått bra (förutom på morgonen då jag kände mig jätte förskyld, men det ignorerar vi!), känt mig snygg och fått bra besked. Åkte upp till Stockholm och skulle leta efter något att ha på mig på lördag då vi ska på fest med temat vilda western. Inte det lättaste ska ni veta. Hittade inget men får leta vidare.
Däremot hittade jag två (!) vinterskor på Scorett. Mycket fina och sköna. Ska kolla så jag får i en tjockare strumpa i också.

Johan kom ner till stan efter han jobbat klart och då gick vi ute och åt. Vi gick till Jensena Böfhus. Väldigt gott och trevligt.

Ska nu se på SATC. Hoppas ni haft en bra dag!
Puss!





Mina nya skor :)

Ville bara visa upp vilken fin blus jag ha...

2011-12-13_13_16 (MMS)

Ville bara visa upp vilken fin blus jag har på mig idag. Ärvt från mamma. Den har legat uppe på vinden ett par år för jag tyckte den var så ful när jag fick den. Ibland kan man fynd på vinden :)


Ligger i sängen och kurerar mig, känner mi...

2011-12-12_20_50 (MMS)

Ligger i sängen och kurerar mig, känner mig lite nere nämligen. Har fått en ny fin mugg jag dricker te från. Eller det är inte te riktigt. Hackad ingefära med en tesked honung och varmt vatten. Mycket gott och ska tydligen vara mycket bra att dricka när man känner att man börjar bli sjuk. Det säger Kina i alla fall. Ska nu se på csi och sova. Hade bra!


Myser i Solna :)

2011-12-07_17_45 (MMS)

Myser i Solna :)


Middagstips?



Här sitter jag. Tjolahopp.

Tanken var att jag skulle hem till Jimi idag, men han är sjuk så det sket sig. Det betyder att jag måste göra middag. Har ingen aning vad jag ska göra för mat. Det här momentet, att tänka ut vad man ska äta, är jobbigare än att laga maten.


Norsk?

Hade konstiga drömmar inatt. Drömde bland annat en mardröm på norska. Varför drömmer jag på norska? Kanske är lite norsk i hemlighet?

Har väl inte gjort så mycket idag. Kollar Beck just nu. Har sett dom här Beckfilmerna typ 100 gånger nu. Det slutade att vara spännande för 98 gånger sen.


Kanske är jag en norsk jente?

God morgon. Är på väg in till stan. Josefi...

2011-12-02_09_28 (MMS)

God morgon. Är på väg in till stan. Josefin och jag ska shoppa julklappar. Eller det blir nog mest hon som köper, jag har inga julklappar att köpa, eller kanske nån till Johan. Hoppas ni får en bra dag :)


Så här mysigt hade jag det på middag med m...

2011-12-01_17_22 (MMS)

Så här mysigt hade jag det på middag med mig själv. Tände adventsljuset och satte på julkalendern och åt helt okej mat, lax och kokta grönsaker :)


RSS 2.0