110928

God morgon. Är upp tidigt idag. Eller det är inte tidigt längre, men jag gick i alla fall upp tidigt idag.
Klockan nio var jag på möte på kommunen. Möte angående vikare inom barnomsorgen. Det gick bra, nu väntar vi bara på utdrag från polisen, sen kan jag börja vikariera.

Snart ska jag till bussen och åka in till Solan för jobba. Fixa med finlandbiljetter idag och imorgon. Sen jobbar jag på lördag och sen torsdag och fredag nästa veckan. Skoj skoj!

I förrgår blev det brödbak och igår blev det bullbak. Många bullar blev det. Goda blev dom också. Russinbullar, vanlijbullar och några kokosbullar bakade jag. Kokosbullar för att vaniljsockret tog slut. Har aldrig ätit det förut men dom blev faktiskt ganska goda.

Hoppas ni får en bra dag!
Puss på er!


En plåt bröd från i förrgår. Gjorde faktiskt en plåt till.. 


Vi hade en jätte härlig dag igår. Solen va...

2011-09-17_11_25 (MMS)

Vi hade en jätte härlig dag igår. Solen var framme hela dagen och vi tog båten och åkte ut till en liten ö och solade. Sen åkte vi vidare till sandhamn och kollade på fina båtar. På kvällen åt vi gillat och drack vin. Vi hade helt enkelt en jätte bra dag.


Idag är det inte lika fint väder men det g...

2011-09-18_10_52 (MMS)

Idag är det inte lika fint väder men det gör inget då vi ska åka hem om en timme ungefär...


Ligger i soffan med min jätte temugg och e...

photo_effects-13 (MMS)

Ligger i soffan med min jätte temugg och ett par äggmackor och ser på filmen madagaskar.


Vi har haft en riktigt mysigt dag här ute ...

2011-09-16_19_18 (MMS)

Vi har haft en riktigt mysigt dag här ute i skärgården. Vi har begravt en fågel. Vi har grävt bland bajs efter mask. Vi har åkt båt och fiskat, tyvärr blev det ingen fisk idag. Vi har myst i den lilla lilla soffan till dobbidoo och skavlan. Vad som händer imorgon vet jag inte, men är ganska säker på att det kommer bli en bra dag :)


Vi bestämde att den skulle få en begravnin...

2011-09-16_18_14 (MMS)

Vi bestämde att den skulle få en begravning till havs. Hoppas han gillade det.


Hitta en död fågel på bordet ute. Tycker d...

shot_13161960435 (MMS)

Hitta en död fågel på bordet ute. Tycker den ser väldigt fridfullt ut.


Är ute i skärgården med Johan. Väldigt här...

2011-09-16_18_00 (MMS)

Är ute i skärgården med Johan. Väldigt härligt!


110914

Är hemma och ska söka lite jobb. Gaaah vad jag hatar detta. Önskar att nån från något jätte roligt och intressant företag ringde och bad mig jobba. På sina bara knän. Inte tvärtom.
Men ska jobba lite extra på Svff, så några hundralappar får jag in.

För övrigt händer det inte så mycket. Ska anmäla mig till högskoleprovet innan imorgon midnatt.


Hallå hallå. I lördags var vi på kräftis ...

2011-09-03_21_00 (MMS)

Hallå hallå. I lördags var vi på kräftis hos Johans kusiner. Det var väldigt trevligt, när man inte var tvungen att springa efter en apfull pojkvän som skulle hitta på konstiga saker vill säga. Vi hälsa på kossarna, de är bönder och har massa kassor, och hästar och katten mimmi som var döv. Jag fick till och med mjölka en ko. Väldigt coolt.


RSS 2.0