1 år idag






Älskar dig <3

100824

halloj.
Kan någon vara så snäll att komma med mat till mig?
Helst ungspannkaka med fläsk. Med massa hallonsylt.
De skulle sitta riktigt fint nu.

Sörjer lite över att Lauren har lämnat the hills nu.
Men är lite nyfiken på den nya tjejen.
Men kommer the hills vara lika bra utan Lauren?


Ny favorit


100818

För fem år sen började jag gymnasiet. Första dagen för fem år sen.
Kommer fortfarande ihåg hur nervös jag var. Och hur läskigt de var att komma till en klass med bara främlingar.

Idag har jag, Johan, Jimi och Aleks varit i sthlm. Jag och Johan klippte oss. Johan vart snygg. På mig syns de inte att jag har klippt mig.
Förutom att blivi klippt har jag shoppat lite såklart.
Ett par snygga byxor på zara, en kjol på indiska och en tröja på HM.

Imorgon tror jag att jag ska in till södertälje och se johnossi spela.

Hur står de till med er och vad har ni för er?


Hej

Hej igen.

Nu har lådbilslandet stängt på vardagar. Öppet två helger till.
Så nu har jag all tid i världen att blogga. Men kan inte så mycket att blogga om?!

Det känns i alla fall bra nu. Hoppas på att få jobb i Lund så jag kan flytta dit med Johan.
Har kanske ett på gång så håller tummarna för det.

Inte så mycket som händer just nu.
Ni får hade bra..
Puss på er


Hej igen

Hej på er.
Är hemkommen från skärgården.

Har varit ute på harö med min älskling och hans familj.
Där firade vi Johans 24års dag med tårta och grejer.
Tur hade vi med vädret också.
Så att jag brände mig.
Solen borde väl inte ta något i augusti?

Förutom att ätit tårta och bränt mig har vi paddlat kanot, solat, busat med valle, ätit gott och spelat spel.
Vi har med andra ord haft väldigt trevligt.

Idag åkte Johan tidigt till stockholm för att gå på sonisphere. 
Jag stanna ett tag till på ön.
Har spelat kort, blivit lite smartar med lite iqlösningar och ätit.

Ikväll ska jag hämta Johan i stockholm och imorgon blir de jobb.

Ha en bra kväll allesammans!


Första augusti

Nu är vi inne i augusti månad. Tiden går så jäkla fort.
Snart firar jag och Johan ett år. 30/8

Igår var de personalfest. Direkt efter jobbet blev de kebeb och dricka.
Sen hade vi flottrace och så sprang alla hinderbana och så byggde vi sandslott.
Mitt lag vann nästan alla. Tror jag. Reglerna och poängräkningen ändrades under tiden.

Efter personalfesten drog alla till Roos.
Där var de trevligt.
Vid ett cykla jag hem. Men in kom jag inte. Var utlåst.
Så jag fick åka hem till Johan istället

Imorse kom vi bakis till jobbet.
Och utlåsta därifrån också. Eller jag hade inga nyckar att öppna med.
Men vi båste upp hoppborgen och halvsov i solen.
Mycke bra start på arbetsdagen.


RSS 2.0