Lund dag 2

Idag är både jag och Johan sjuka. Snoriga och halsont. Inte alls roligt. Så vi har mest varit inne idag. Gick en stund på stan för att gå till apoteket. Ska väl inte göra så himla mycket mer idag heller. Se på greys som har sesongspremiär ikväll. Kanske en paj till de? Får se om jag orkar... Ta hand om er mina vänner. Vi hörs. Puss

Jag är kär


Lund dag 1

Är i Lund hemma hos Johan. Kom igår kväll vid 10 tiden. Tåget var försenat över en timme. Men det gick bra ändå. Nu ska vi ut på "stan" som dom kallar det. Har inte sett det så vill inte kalla det för stan ännu.. Hoppas ni får en bra dag. Hörs senare. Puss på er

Måndag

Var på bio igår med familjen. Vi såg flickan som lekte med elden. Den var bra. 2 timmar och 10 minuter men det gick fort. Men jag som har läst boken irriterade mig på lite småsaker. Men det är helt klart sevärd.

Innan bion gick jag och jimi på stan och jag hittade ett par jeanslegging på salt och en tröja på zara. Jag borde inte shoppa med tanke på att jag inte har en inkomst men det är svårt att låta bli ibland.

Idag ska jag packa klart min väska och hämta ut tågbiljetter för i eftermiddag åker jag till Lund. Får äntligen träffa Johan igen! Vet inte hur länge jag blir borta. Kommer kanske aldrig tillbaka.. hehe joo det gör jag, blir inte borta så många dagar.

Nu ska jag kanskta vatten och ta en dusch.

Hörs nog senare.
Puss


Jag, Malin och Sara i fredags

Limousine, Champagne, Café Opera och Anna Anka

Igår var vi och firade Sara och de andra som har fyllt 20, eller Sara fyller i morgon.
De började med en bowling på heron. Kom på tredje plats av sex. Hade så gärna velat vunnit över Daniel men han vann med typ fem poäng. När vi hade bowlat klart gick vi tjejer och bytte om på en handikapp toalett. Väldigt glassigt. Sen trängde vi ihop oss fyra i baksätet till Stockholm. Vi prakera vid slottet och gick till Hotel Reisen. Där åt vi en god macka och drack ett glas. Klockan kvart i elva kom en lång fin vit limo och hämtade oss. Det var första och säkert sista gången jag åker det. Det var riktigt roligt faktiskt. Vid halv tolv var vi framme vid Café Opera. Där väntade ett VIP bord med skumpa och dricka. 
På Cafet såg vi lite olika "kändisar". Robinson-Anna, Idol-Alice, Idol-Sibel, Bobby, Lars Wallin och så klart Anna Anka

Jag hade en jätte rolig kväll. Kunde inte ha blivit bättre. Tack alla för de! 

I morse vaknade jag med en rejäl huvudvärk. Inte konstig egentligen. Det blev en hel del dricka igår. Jag mådde som jag förtjänade kan man säga. 

Lägger upp lite bilder från igår, men mer finns på facebook..

                                         
  

Ut och fira Sara

Idag ska jag ut och fira sara och sherif. Om jag inte minns fel så tror jag att de cafe opera vi skulle till. Anna Anka ska tydligen ha nån VIP grej där ikväll också.
Tror det kommer bli en bra dag/kväll. Med Sara har man alltid roligt. Ska bli roligt att träffa Malin också. Har inte sett henne sen förra året då vi firade Sara.

Nu ska jag göra mig i ordning och äta lite lunch.
Vi hörs i morgon.


Dags att sova

Men först ska jag läsa. Kanske läsa ut boken till och med, har ungefär 70 sidor kvar. Om det är tillräckligt spännande ska jag nog kunna hålla mig vaken!

Nä, har verkligen ingen ork eller lust att sitta här.
Vi hörs i morgon!
Puss på er!


090924

Hej alla söta.
Kom hem från stockholm för en stund sen..
Har köpt en present till Sara och lite linnen och tröjor till mig. Hittade även en jacka på vila. Har en likadan i grön men kände att jag ville ha svart också, och den kostade inte så mycket så jag slog till på den.

Idag mår jag helt bra. Inga besvär alls. Jätte skönt!

Ikväll blir det korv med bröd och idol!
Vi hörs kompisar! ;D

090923

Har kommit hem från närakuten och har ätit och tittat på idol.
På akuten lämnade jag urinprov och de visade negativt, alltså ingen urinvägsinfektion. Men jag fick antibiotika i alla fall och dom skickade mitt prov till odling och se om det finns något annat som inte ska finnas. Så nu ska jag äta medicin tre gånger om dagen i fem dagar. Hoppas verkligen att det har gått över tills helgen.

Nu ska jag se på kändisdjungel, som jag egentligen inte vill se men har blivit fast för, och sen ska jag läsa sista millenium boken.

Ta hand om varandra!




Närakuten

Har fått en tid på södertälje närakut klockan 17.45. Får inte kissa på en timme. Har hållt mig väldigt länge nu och är väääldigt kissnödig. Hoppas att jag kan hålla mig i alla fall.
Har varit dålig sen i fredags och idag fick jag nog. Vill inte gå och vara kissnödig hela tiden.
Hoppas på att det går över snabbt nu..

Ska göra mig i rodning för bussen gör tio i fem.
Vi hörs sen!
Puss och Kram

Tobbe


<3

So tonight I'll ask the stars above,
How did I ever win your love?
What did I do?
What did I say,
to turn your angel eyes my way?

Har inget att säga

Har absolut inget att skriva om.
Imorgon kanske jag åker till Sthlm för att leta present till Sara och se om Åhlens har skorna jag vill ha!


090920

God kväll alla! Ska snart borsta tänderna och sova. Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jo, igår så bestämde jag att jag och johan skulle göra ugnspannkaka. Det hela blev ett fiasko. Vet inte vad som gick fel, men fel blev de. Som tur var så var goggos fortfarande öppet så mat fick vi i oss i alla fall. Någon som inte höll med oss om pannkakan var Johans far. Han tyckte det var väldigt bra fyllekäk.
Blev en tidig kväll igår också. Halv tio gick vi och la oss och läste och halv elva släcktes lampan.

Idag har varit en mjukisbyxordag. Spelat kort, hälsat på kossorna, spelat kubb. Eller vi hann aldrig avsluta på ett riktigt sätt. Jag mådde inge bra så jag gick och la mig i stället. Men hasse tog över och han fick ner kungen, så hasse förlora och jag och johan vann!

Nu regnar det. Det är så mysigt att höra regnet smattra mot fönstret. Inte för att de gör det nu, men det vore mysigt om det gjorde de...

Nu ska jag borsta tänderna och sen sova.
Sov gott mina vänner! Ta hand om er. Puss och Kram

samma nya dag

sitter hemma hos Johan nu. Massagen var underbar. Efter massagen gick jag och josefin och satte oss i bubbelpoolen. De var nästan lika skönt som massagen :)

När vi var klara plocka pappa upp mig sen åkte vi och köpt en ny toalettstol. Jimi och Lennart var med också. Det var riktigt kul att umgås med Jimi, det var längesen vi umgicks längre än 5 minuter.

Nu ska jag umgås med Johan. Kanske laga ugnspannkaka..

Vi hörs.
Ta hand om varandra

En ny dag

Vaknade upp med samma känsla som igår. Kissnödig. Ska nog ringa farbror doktor om det inte har gått över tills i morgon. Tills dess ska jag dricka tonvis med citronvatten. Att dricka surt hjälper säger doktorn, men jag vill ah stopp på de på en gång så jag föredrar att få antibiotika på en gång.

Om en halvtimme går bussen. Sen ska jag och Josefin njuta av en härlig massage. Ska bli kul att träffa henne också, det var ett tag sen nu..
Efter massagen åker jag nog hem och lägger mig i soffan. Kanske vill Johan läsa lite Kalle för mig? hihi
Känner mig inte alls pigg utan hängig och vill egentligen inte gå ut, men tiden är bokad och jag ser fram emot det.
Vi hörs senare mina vänner!
Ta hand om varandra!

Kunde inte sova



tycker han har en underbar röst. härlig ovh mysig..

hatar rubriker

Jesus, vart kommer ni alla ifrån. Roligt att ni har hittat hit.
Hahaha låter som jag har 10000 besökare :P Så roligt ska vi inte ha de :P

Såg på idol nyss. Andra chansen var intressant. Men om jag fick välja så skulle inte tjejen gått vidare utan den andra killen som spela gitarr. Tyckte om hans röst väldigt mycket. Hoppas han söker nästa år och går vidare!
Sen är Nils tillbaka. UNDERBART! Han är ju världens härligaste kille. Helt galen. Jätte rolig att titta på. Men man undrar om han inte har något litet fel i huvudet ändå...

Har också tittat på tv3 play. Kände att jag var tvungen att se på svenska hollywoodfruar. Vilket pack. Hon Anka (Anna?) är ju helt vrickad. Vilke konstig syn hon har på allt. En helt vriden världsbild. Tycker ju synd om kvinnan. Inte verkar hon vara lycklig heller trots alla pengar. Pengar kan inte köpa lycka! Jämfört med henne så var ju dom andra helt normala. Det värsta är att hon spelar säkert inte heller. Jag tror att hon är så. Och det är ju bara sorgligt.


Vet ni vad jag ska göra nu mina vänner. Nu ska jag måla naglarna och sen sova. Jimi skule inte vara hemma så han kan jag inte umgås med, sen så ska jag upp ganska tidigt i morgon så det är väl bra om man kommer i säng i tid. Klocka 11 ska jag befinna mig vid sydpoolen för halv tolv är det massage! Åh vad jag längtar!

God natt!


090918

Hej kära vänner. Nu ska ni få höra vad duktig jag är. Jag har inte bara städat mitt eget rum noga, utan också Jimis rum. Och det gjordes noga. Har inte han världens bästa syster eller vad?!

I morse när jag vakna mådde jag inge bra. Har fått en släng av urinvägsinfektion kändes de som. Eller det känns som det fortfarande. Jag ringde vårdguiden och dom sa att jag skulle vänta nån dag och om det inte blir bättre eller värre så skulle jag in till sjukhuset.
Har väldigt ont i ryggen också. Me det har jag haft över en vecka nu men i morgon ska jag och josefin på massage på sydpoolen. Det ska bli så underbart. Har längtat efter de väldigt länge nu!

Ikväll kommer Jimi hem också. Hoppas han stannar hemma så jag får lite tid med han också.
Och imorgon kommer Johan hem igen. Äntligen.

Nä nu måste jag kissa..
hade bra så länge!

Maybe I'm Amazed


Hissar








Du vet vem du är

Jag behöver inte folk som får mig att må dåligt i min närhet. Tänker inte vara vän med dig så länge du håller på så. Det är synd att det blev så. Men det är ditt fel. Så länge du inte tänker respektera mig och mitt val så tänker inte jag vara vän med dig. Om det här är ditt nya jag så vet jag inte vad jag ska tro..
Du får mig att må dåligt, och du bryr dig inte. Är det inte något fel då? Ska man inte bry sig om sina vänner? Försöka göra det bättre. I alla fall försöka.

Nä. Jag behöver inte dig.
Tänker inte ens säga hade bra, för just nu vill jag inte att du ska hade bra.

090917

Åh. Jag vill inte städa rummet. Det är så mycket. Varför blir det alltid så, att man samlar på sig massa skit. Istället för att lägga tillbaka tröjan i garderoben eller slänga den i tvätthögen så ligger det en stooooor hög på golvet. Och sen orkar man inte göra något åt det.
Kanske hyra in en städfirma? :P

Har i alla fall hämtat ut mitt körkort nu. Ser inte klok ut. Behöver förhoppningsvis inte visa upp de allt för ofta :P

Nä ska väl börja med rummet nu...
hörs sen, om jag någonsin blir klar..


Flitigt

Oj oj vad jag har varit aktiv idag.
Jag har sökt jobb. Skitjobb, men struntsamma. Behöver verkligen ett jobb nu.
Jag har också sökt två kurser till våren. Kriminologi och psykologi. Är mest intresserad av Kriminologin faktiskt.
Nu ska jag åka in till stan och hämta ut mitt körkort. Sen blir det att städa rummet. Det behövs verkligen.

Puss på er

You Can't Always Get What You Want

God kväll. Hur står det till? Vad har ni gjort för något denna onsdag?
Jag har varit in till Stockholm. Skulle köpa ett par skor på åhlens. Jag hittade dom i fredags när jag var i stockholm mn då hade dom inte skon i min storlek men skulle få in den i början av denna vecka. Men idag fanns inte skon alls. Så jag åkte upp helt i onödan. köpte en hamburgare på kungs grillen till lunch. Dom har så god mat där. Någon annan som åt där var Martin Lindberg. Brottaren som vann lets dance för några år sen.

Har någon utav  er sett på hollywoodfruar? Vad tycker ni?
Kanske ska se avsnittet som gick i måndags på tv3 play..



Denna braiga låten får avsluta för ikväll

älskade vän



Hade glömt bort honom. Nu kan jag inte sluta skratta. Det är underbart!

So what we gon have dessert or disaster?

Sometimes love comes around
and it knocks you down
just get back up
when it knocks you down

KÖRKORT

Idag är en bra dag för idag har jag tagit körkort.
Jag är bra.
Josefin är bra som också har tagit körkort idag.
Grattis! <3

Hiss och diss 090913

Diss

Att behöva duscha.
  Orka
S.Williams. man dödshotar inte linjedomaren!

Hiss

Massage.
Underbart. Speciellt på rumpan
Nadal. Världens (näst) bästa tennisspelare.


God morgon. ...

God morgon.
Igår var vi ute i sthlm. Cecilia fyllde år i fredags så vi firade henne (vi = Jag, christian, andreas, david, niklas, malin, sofia och så var olof med). Vi gick till gamla huset i gamla stan. Det var inte de bästa stället men de var kul ändå. Jag och Cecilia dansa nästan hela tiden. Jag drack inte så himla mycket, så är inte bakis idag. Vid halv tre tog vi en stor taxi till södertälje. Sen blev jag hämtad i södertälje av världens bästa johan.
När jag david och olof klev av taxin för att gå till dalgatan så stötte vi på en vagn med tidningar, dagens nyheter. Jag och olof tyckte de var en bra ide att ta en varsin. Så de gjorde vi. Sen åkte jag hem och sov.

I morse gjorde min favorit frukost till mig. Är inte han världens bästa eller vad?!

HEEEEEJ

HEj mina vänner. Jag är hemma hos christian. Vi förar lite. Ska snart gå till bussenh. Vi ska till sthlm. Är ganska full. Pusshehj´´j

Hiss och Diss 090911

Diss

Köer.
Körde hem från sthlm idag och de var köer. Då ska man ha automatlåda på bilen. De blir väldigt mycket växlande..
Dålig kondis. Måste köpa mig ett gymkort..
Socksug. Herre min gud vad jag har blivit sockerberoende. Känner sug efter socker hela tiden.

Hiss

Skor på Åhlens city.
Har hittat mina skor jag MÅSTE ha, tyvärr hade dom inte min st. inne nu mem efter helgen då jäklar!
Glow. Nytt schampo och balsan, köpta på HM.
Dyrt godis
. Vem vill köpa dyrt godis? Ingen. Önskar att alla affärer såld godis får 10 dubblat pris. Då kanske man slutar köpa de..

Glader



Idag är en mycket bra dag. Väldigt bra dag. Men lite dålig också. Klämde nämligen fingret mellan bildörren och en pelare. Det gör sjukt ont. Har en stooor blodblåsa och fingret är typ dubbelt så stort :(
Men det jag är glad för överväger allt annat. JAG ÄR GLAAAAAAAAD! =D

Älskar denna låt också :)

God morgon

God morgon. Är uppe tidigt idag. Ska in till Sthlm, ska leta efter en vit kofta bland annat..
Har träningsvärk i bena från min lilla joggingtur igår.. haha är verkligen otränad :P

Har inte tid att sitta här. Ska plugga lite och sen åka!
Hade bra!

Something In Your Mouth


090910

Nu har äntligen lönen kommit. De var en bra lön också.
Det ska jag fira med en joggingtur.
Ikväll ska jag hem till Josefin och hälsa på henne :)

Nä nu drar jag. Pusshej


bangladesh

VART ÄR LÖNEN?

Gaaaah. Vart fasiken är lönen? Dom ska samla in lapparna den sista. Denna gång gjorde dom de tre dagar senare, men de var en vecka sen. Vi borde ha fått lönen för längesen.
Seriöst. Det är viktiga grejer. Det är ju pengar vi alla måste få. GAAAAAAAAAAAAAH. Jag blir galen!
GE MIG MINA PENGAR NU!

090908

Nu har idol börjat och jag och susanna sitter och farmar, vi sitter med varsin dator i knät i soffan.
Väntar på att johan ska komma med popcorn  och te. Nu ska vi mysa till idol.
Hej hej

M för Måndag

Hej mina vänner. Sitter just nu hemma hos min sötnos. Han ligger och sover i soffan. Så söt så.
Idag har vi ätit vofflor. Ni anar inte hur gott de var! Senare ska vi göra en mjukpepparkaka och så laga middag till min far.

I lördags var jag med familjen Haara på kräftskiva i hofors. Det var trevligt. Jag skala nästan alla min kräftor själv. Brukar inte ha tålamod med de annars, men då gick det bra.
Jag och Jessica hade tjejprat. Vi frågade boken (boken med alla svar) om våran framtid..
Och så matade vi ankor med ostbågar, eller de var inga ankor där, men ostbågarna var till dom i alla fall..
Vi får inte glöma att vi lekte billekar på vägen till hofors. Vi poppade ABBA också. Oj så vi sjöng då. MAMMA MIA. Har kommit in i en abba period nu för i fredags så såg jag
och susanna (svärmor) på Mamma mia, jag är helt kär i abba nu!

Har inte träffat Josefin på en evighet nu, men vi ska se till att träffas i veckan :)

Nä ska nog väcka han nu..
Eller farma kanske...

vi hörs. Puss puss


PS. För er som inte vet de så är jag och Johan tillsammans nu. 30/8-09


Hiss och diss 090906

Diss

Långa bilfärder. Ont i rumpan
Gravida kvinnor som dricker alkohol. Icke bra.
Ouppfostrade ungar. Eller föräldrar som inte bryr sig
Äcklig snaps. Behövs förklarning?

Hiss

Billekar. BINGO
ABBA. Mamma min, SOS, does your mother know..
Kräftor. Gott att äta, tråkigt att skala
Söta kossor. Långhåriga bruna kossor <3

Hiss och Diss 090904

Diss

Butiker som inte har de jag vill ha.
Vero Moda i södertälje bla
Hulken. Vad är de för trams?

Hiss

Gud. Tack för att min cykel stod kvar i centrum i morse. Han är bra till mycket..
Mamma mia. Första gången jag såg filmen. Har alltid trott den skulle vara töntig men den var riktigt bra!


Hiss och Diss 090903

Diss:

Facebooktester.
Ger alltid fel svar.
Sj. Sj sätter in buss istället för tåg mellan nykvarn och strängnäs, men dom går ju aldrig.
Försenad lön. Vill ha min lön nu!

Hiss

Vero Moda.
Dom har fått in mycket fina kläder
Sex And The City 2. Nu är det inte så jätte långt kvar till premiär. 28 maj 2010
Apoteket. Älskar att gå inne på apoteket och titta. Nu får tiden behöver man ju besöka sjukhuset för att ta tester, apotekt har de mesta!


En tripp till S-näs

Hej. Nu är jag hemma. Har varit det en stund. Har vart i Strängnäs och hälsat på min mycket goda vän Sara. Vi började med en nachotallrik på Prinsen. Har velat haft den väldigt länge, men den var inte lika god som jag hade förväntat mig =(
Sen blev det glass. Vet inte vad stället heter men man får sjukt stora kulor i alla fall. Tog blåbär och yoghurt hallon och så lakris och viol strösel på de. Violsmaken smakade väldigt mycket, men det var gott till blåbär. Men hallonkulan smakade inte alls gott. Så jag åt bara en blåbären..
Efter vi ätit gick vi till apoteket och shoppade, sen till bokia och sist till Vero Moda. Hittade väldigt fina plagg på Vero Moda, men kände inte att jag hade råd med allt.. Kanske ska in till stan i morgon och då kan jag handla de jag inte köpte idag..
Sen skulle jag hem, och tågen går inte eftersom dom bygger någonstans, så det går bussar istället. Men bussarna går väldigt sällan, och bussen till Nykvarn gick inte förens halv nio och då var klockan sex. Och Sara börjar jobba klockan åtta så jag kunde inte vara hemma hos henne. Men då är hennes pojkvän snäll och skjusar hem mig. Super snällt!

Jag har verkligen saknat Sara. Det var jätte längesen vi sågs. Och vi har alltid så kul när vi träffas. Spelar ingen roll vad vi gör, det är alltid roligt. Vi måste ses snart igen!

Kan lägga uopp bilder på vad jag köpte sen..
Ska göra teoritester nu. Hade!

090903

God morgon vänner. Idag är det en bra dag.
Först ska jag åka in till Strängnäs och träffa Sara. Henne har jag inte träffat på hela sommaren så det ska bli väligt roligt. Vi ska äta nachotallrik på prinsen. Åh vad jag har saknat det :D
Sen ska jag åka hem och plugga lite, och sen kommer Johan hem. Jippie.
En dra dag alltså.

Nä nu ska jag fixa håret och sen äta lite frukost.
Vi hörs senare. Då kanske en Hiss och Diss lista kommer upp! Vi får se...


Jag och Sara i vintras

-----------

SKIIIIIIIIIIIT!
SKIIIIIIIIIIIT!
SKIIIIIIIIIIIT!


VARFÖR KAN INGENTING VARA LÄTT. BARA FÖR EN STUND. NÅGON MINUT I ALLA FALL.
VARFÖR KAN MAN INTE BARA MÅ BRA. MÅ HELT BRA. VERKLIGEN MÅ BRA.
SNÄLLA.

Hiss och Diss 090902

Diss

Bakfylla. För det är så äckligt att dricka så mycket och må så dåligt dagen efter.
Myror. Äckliga och fega djur. Kommer alltid i grupp med miljoner.
Dåliga arbetsförhållande. Behövs förklarning?!
Nyheter på TV. Bläddrar alltid förbi. Inte roande..
T-röd. De och dåliga arbetsförhållande är lite samma sak. Haha. Nä men det är inte bra att andas in :P
Wetrok. Skurmaskin som inte gör ett bra jobb.
SR Metropol. Andra gången dom dissar våran önskelåt


Hiss

Min pappa. Han är världens bästa pappa. Världens bästa!!! Ingen kommer någonsin älska mig lika mycket som min pappa gör. Han är den människan som betyder mest för mig! Ingen ställer upp så som min pappa gör. JAG ÄLSKAR DIG PAPPA!
Riktiga farmvillare.
HAHA bara för det är coolt
Hösten. De är faktiskt mysigt med mörker. Då får man tända massa ljus och det älskar jag!
Nyheter på radion. Byter man kanal när nyheterna kommer? Nej. Det är inte så tråkigt att lyssna på..
Janne. Han lyssnar, förstår och handlar.
SR Metrpolo. Det är trots allt en bra radiostation.


Cheklista för lådbilslandet 09

  • Byggt sandslott
  • Åkt flotte
  • Gungat
  • Åkt ruschkana
  • Gått hinderbanan
  • Åkt linbana
  • Hoppat i hoppborgen
  • Åkt karusell
  • Åkt griståget
  • Åkt lådbil
  • Suttit i entren
  • Suttit i lotterikiosken
  • Jobbat i cafeterian
  • Städat allt!
  • Blivit hög på t-röd

Detta har jag hunnit med på jobbet i år :P
Har gjort allt som går att göra, förutom att ha jobbat på banan.


September

Nu är det september. Ganska skönt med höst. Jag tycker faktiskt att det är mysigt med mörka kvällar och svalare dagar. Och färger på löven. Det är nog det bästa med hösten, alla olika färger på treden. Något annat som också är bra är att man får anväda höstskor och varma stickade tröjor. Det är så mysigt!

Idag har jag jobbat med Katja. Det har gått väligt segt. Men vi blev bjudna på lunch, tack Larsa!
Vi har jobb att göra i motgon också, sen är vi nog klara.

Idag ska jag nog övinigsköra och plugga teori.. Måste vara redo för vill ha mitt körkort snart!


Dagens hiss och diss.

Blev några fler idag för vi hade så mycket att prata om och då kommer man på flera..
Här är några av dom


Diss
- 
Att de finns folk som är hemlösa
- Distansförhållande
- Respektlöt folk
- "Stoffe" (tänker inte berätta vad de innebär)
- Att vara pank

Hiss
- Statsmissonen
- Volontärer
- Lättförtjänta pengar
- Höstskor
- Hamburgare på Alcro


De började seriöst då Katja hissa lycka också.. Sen blev de bara oseriösare och oseriösare :P


Mot jobbet

Ska alldeles strax till jobbet. Jag och Katja städar lådbilslandet. Trodde inte det fanns så mycket och städa men herregud, det tar aldrig slut.

Jag och katja har börjat med dagens hiss och diss.

Gårdagens
Diss: Arbetslöshet
Hiss: En bra cykel

Nä nu måste jag äta frukost och sen åka till jobbet..

Ha en bra dag :)


RSS 2.0