You're flirting with the music like it's your boo

You give me reason to party
I'll probably spend all my money
The way you dance, dance, dance, dance, dance, dance, dance

Ingen resa!

Blir ingen resa till norrland med adam. Han fick inte bilen såld för de han ville ha.. Jag som tänkte bjuda på halva resan men inte ens de har han råd med nu.. tråkigt. Hade verkligen sett fram emot att resa bort över nån helg och mysa och ta det lungt. Och han har sagt att när han får bilen såld så skulle vi ta en resa eller göra nåt men nu blir det inte så :(


ska gå och laga mat nu... hemgjord pizza

ta hand om varandra!

Chris Brown









Bilder från Chris Brown konserten 23/1-09

Usla bilder. Måste lära mig kamreans inställningar!

Lyxsemester?

hoppas hoppas hoppas. Det vore så jäkla sköt att komma bort och skämma bort sig själv. Hoppas på en lyxsemester i södra lappland med Adam! <3


http://www.boxexperience.com/sv/artiklar/lyxweekend-i-sodra-lappland-.html

2 dagar kvar

Bara två dagar kvar till helg nu. Hoppas de går fort!
I natt var första natten på säkert månader som jag sov hela natten. Annars brukar jag vakna minst en gång om natten. Och det är bara när jag jobbar som det är så. Annars sover jag normalt. Vet inte varför jag vaknar, jag är inte nervös eller nåt sånt så jag vet inte vad det kan vara...

Ska ta något att äta hörs senare...

25/1

Nu var helgen slut då.. upp tidigt och jobba hela veckan, usch vad jobbigt :/
När man jobbar så vill man inget annat än att vara ledig och när man är ledig vill man inget annat än att jobba. Det är konstigt de där.. Men när man jobbar så uppskattar man helgen mycket mer och de är skönt. För det är så tråkigt när man bara går hemma för då spelar de ingen roll om de är måndag,tisdag eller lördag, och de blir tråkigt!

Min helg har varit bra. I fredags var det konsert. Jag och jimi var och såg Chris Brown på hovet. Det var en helt galen konsert. Sjuk bra. Han är typ en av världens sexigaste. Nästan i alla fall. De finns inge sexigare än en kille som kan dansa. Och de kan Chris Brown. Och han "sexa" med publiken. Massa. Helt galet! Hur bra konsert som helst! Ska lägga upp bilder från konserten sen..

Sen igår, lördag var jag, adam, jimi och rasmus på bio på heron. De blev filmen Body of lies med Leonardo DiCaprio. Filmen var väl inte så jätte bra, rätt så seg. Men Leonardo är en väldigt bra skådispelare och de är alltid kul att se.

Idag har jag inte gjort så himla mycket. Tvättat och övningskört. Jag måste få säga att jag blir bättre på att köra hela tiden. Idag körde jag inne i stan och så åkte vi till lite olika parkeringar så fick jag öva på att parkera för de är jag inte så himla bra på. Jag måste verkligen läsa teori också.. är jätte jätte dålig på de :P

Ja de var min helg.. Ska gå och lägga mig och läsa män som hatar kvinnor nu.. God natt! :)

Chris Brown

Here I come! :D


Bullbak

Yes det stämmer. Idag efter jobbet bakade jag bullar :) Blev bara en sats denna gång, så det blev väl typ 50 stycken. Nästan alla vanilj och några kanel och russin. När jag var klar med bakandet och diskandet och allt så gick jag och la mig i soffan och somna nästan på en gång. Helt sjukt att jag är så trött. Kan de vara årstiden? Kanske ska köpa vitaminer.. de hjälper kanske..

Åt precis kassler, potatis och sås. SUPERGOTT! mumsfilibabba!

Snart är det vänner och sen är det top model och sen ska jag fortsätta att läsa män som hatar kvinnor. Fick den av pappa i födelsedagspresent för två månader sen och har precis börjat med boken. Jag har itne velat läsa den tidigare för jag tycker inte alls att den verkar vara bra men pappa har tjatat på mig i evigheter och till slut så köpte han boken till mig, så nu måste jag läsa den. Och jag måste meddela att den verkar faktiskt vara bra.

Imorgon blir det att jobba 6-10 sen så ska jag nog köpa mig ett friskvårdskort på sydpoolen.


gammal bild men lika goda bullar :P


Träna?

Behöver en träningskompis. Någon som vill träna friskvård med mig på sydpoolen?

http://www.sydpoolen.se

Harry Potter

Jag hatar måndagar. På söndagar är det alltid bra pogram sent på kvällen så de blir svårt att lägga sig tidigt. Och eftersom man är uppe sent på söndagkväll blir det väldigt jobbigt att gå upp tidigt på måndagmorgon. Men upp kom jag i alla fall. Jag har en sån himla tur att jag kan åka med pappa till jobbet på morgonen för annars hade jag varit tvungen att gå upp vid kvart i fem och de är en halvtimme tidigare än vad jag gör nu och en halvtimme på morgonen är väldigt mycket.
Sen när jag jobbade tänkte jag på vad jag skulle vilja bli. Göra på riktigt. Då börja jag tänka på Harry Potter. Jag vill bli som Harry Potter. Tänk att kunna trolla. Inte så som dom göra på gatan med dukar och trolla bort nån klocka eller så utan att kunna säga en formel och någonting ändras eller försvinner. De vore roligt och härligt att leva i en magisk värld. Haha de låter jätte töntigt men de vore nog de. 
Jaja jobbet gick bra. Är skönt att jobba 6-10 (halvdag), visst är de jobbigt att gå upp tidigt men jag slutar ju när dagen kanappt har börjat. Och som de ser ut nu så verkar de som jag har jobb i ett par veckor framför mig. Och visst är de bra, jobb=pengar. Men jag trivs inte så värst med att städa så jag måste söka massa massa jobb nu så jag kommer från skitjobbet! Så om det är någon som vet att de de behövs personal någonstans säg till då! :D

Skriver mer sen
Puss och Kram  

Hejsan!

God kväll!
Tänker inte presentera mig och berätta vad jag gör på min fritid och vad mina intressen är utan de kommer fram ändå...
Utan jag kommer att berätta vad jag har gjort under dagen och lätta mitt hjärta :P

Idag vaknade jag vid halv tio och gick i i pappas rum för jag ville inte väcka Adam som fortfarande sov. så jag gick in i pappas rum och tittade på tv. Sen efter nån timme i sängen gick jag upp och gjorde tv och rostade mackor och tände ljus och hade de mysigt :)
På eftermiddagen skulle jag pappa och jimi åka och handla så jag passade på att övningsköra. Först körde vi tvetavägen och sen i genom stan. Sen körde jag till Ica Maxi för att köpa mat. Men dom har fortfarande utförsäljning från branden förra vecka så där fanns de nästan bara böcker, skivaor och lite kläder. Så jag körde viadre till Willys vid södra. Jag gillar verkligen inte Willys, vet inte varför men det känns lite som man går in i ett stort lager.. tur att vi nästan aldrig handlar där.. När vi kom hem så lagade jag och jimi mat, fläskfile och klyftpotatis! Mycket gott! :D

Nu ska jag gå och dusch och sen sätta mig i soffan och se på när trollkaren avslöjar sina trick..

Avslutar dagen med några fina ord:
Love knows no limits and true frindships last a lifetime.
Get back with someone today.
You´ll be glad you did.




Jag och min älskade pojkvän Adam <3


RSS 2.0