Igår sprang jag vårruset för första gången...

2012-05-29_19_02 (MMS)

Igår sprang jag vårruset för första gången i mitt liv. Säkert den sista gången också. Men det var faktiskt roligt. Vi var några tjejer från jobbet plus några till. Jag lyckades få med mig josefin också. Är jätte glad och tacksam att hon ville följa med. Rundan var i alla fall på 5km och vi sprang i alla fall mer än halva. Då jag inte hade några krav eller förväntningar alls så var jag väldigt nöjd. Fick en medalj och mat när vi kom i mål så det var trevligt. Hade en mycket trevlig kväll igår.


Ligger hemma i lägenheten och ser på tv. D...

2012-05-28_21_09 (MMS)

Ligger hemma i lägenheten och ser på tv. Det är helt underbart. I lördags fick vi ett hem. Innan de var det bara ett ställe med kartonger och målarburkar. Nu är det ett hem med soffa,tv,gardiner,en hel säng och frysen full med mat. I natt sover jag ensam i lägenheten för första gången. Men det ska nog inte vara några problem. Ska utnyttja hela sängen i natt :)


Övertid

Hej på er.

Har varit på jobbet i tolv timmar idag. Från halv nio till halv nio. Nu är det mycket som ska göras.
Har räknat några tusen biljetter skulle jag gissa på.
Är helt slut i huvudet. Kroppen därimot är inte alls så trött som den borde. Skulle vilja kuna somna men det känns inte som det går.

Imorgon ska de byta vardagsrumsgolv i lägenheten så efter det kan vi börja flytta in på rikigt. Men det får bli på lördag förmiddag då vi ska på hockey, Sverige-Norge, imorgon kväll. Och på lördagkväll är det födelsedagsfirande för Johans moster och morfar.

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni får en bra morgondag!


slänger upp en gammal bild

RSS 2.0