God natt <3

picplz_2012-03-1 (MMS)

God natt <3


Hej på er. Är nog världens tråkigaste per...

2012-03-10_17_40 (MMS)

Hej på er. Är nog världens tråkigaste person just nu. Jobbar på dagarna, kommer hem vid sex halv sju, handlar, gör mat och går och lägger mig vid nio halv tio. Har på riktigt gått och lagt mig vid nio halv tio i tre veckor nu. Och tycker dessutom att det är skönt. Jag är redo för pensionslivet. Ligger nu i sängen och ska sova. God natt!


Är hemma hos johan och trädgårdsarbetar. J...

2012-03-24_14_12 (MMS)

Är hemma hos johan och trädgårdsarbetar. Jag och totte har tagit rast och tittar på fjärilar


Idag har jag gjort soppa. Blev faktiskt he...

2012-03-07_16_54 (MMS)

Idag har jag gjort soppa. Blev faktiskt helt okej. Självklart en ostmacka till det.


Dagens

Dagens brödbak;



Frallorna blev grymt goda. Ciabatten har jag inte smakat med tror inte den blev så bra. Ska nog ge upp ciabattan och satsa på frallor och rostbröd istället, det blir nästan alltid gott!

Russinbröd i ugnen och ciabattabröd står o...

2012-03-01_14_04 (MMS)

Russinbröd i ugnen och ciabattabröd står och jäser.


ala beckham

Funderar på ny frisyr. Vad sägs som David Beckhams frisyr?


God frukost

Sitter och äter en god frukost, turkist youghurt med hallon och blåbar och pyttelite honung ringlad över, en skinkmacka och en stor kopp te.

Idag är det skittråkigt väder så jag ska nog baka lite bröd.
Men nu ska jag fortsätta titta på Big Brother, skitprogram man inte kan sluta titta på!


Vi var och hälsade på kossorna och hästarna i helgen.




RSS 2.0