Off to work. Det skulle egentligen ha vari...

2012-04-27_07_12 (MMS)

Off to work. Det skulle egentligen ha varit biljettsläpp på både lady gaga och Kent idag, men ticnet ligger fortfarande ner så lady gaga är framskjuten till på onsdag. Hur det blir med Kentbiljetter vet jag inte. Det visar sig. Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret :)


Det är tomt utan dig, älskade vän <3

I tisdags somnade världens finaste kille in.
Att livet och världen utanför bara fortsätter är konstigt. Vill pausa livet en stund nu.



Saknaden är stor! <3

Snart flytt

Hallå på er.

Hur är det?
Jag har gått och blivit förkyld. Jätte täppt i näsan och ögonen rinner och så vidare..
Inte skitroligt direkt.

Något roligt är att det inte är långt kvar tills flytt. Två veckor bara.
Önskar att pengar fanns på kontot så att alla möbler och alla tillbehör kan köpas på en gång.

Soffa är i alla fall inhandlad. Älskar den.
Fåtölj är också inhandlad. Älskar den med.



Här är vår soffa :)

Biscotti

Det gick bra hos kiropraktorn. Han knäckte ungefär allt som går att knäcka i en kropp. Men det var skönt, speciellt efteråt.

Ikväll har jag gjort skorpor, eller biscotti kan man säger. I alla fall så blev det med choklad och hasselnötter. Hade velat gjort med polkagris också men hade inge mer ägg.
Hade tänkt ta med mig dom till jobbet. Är gott att ta en bit på eftermiddagen när suget efter något gott kommer.



Sitter och väntar på att få komma in till ...

2012-01-04_17_49 (MMS)

Sitter och väntar på att få komma in till kiropraktorn. Min första gång hos en sån. Är lite nervös. Är här för att jag tror mitt bröstben har låst sig. Oerhört oskönt ska ni veta. I brist på bild får ni en på vide.


RSS 2.0