Björn Gustavsson


090725

Hej. Jag är vid liv. Har bara inte haft tid att sitta vid datan.. 

Nu är  jag hemma hos Josefin, vi ska snart göra oss i ordning för fest. Vi ska hem till Christian och se vad dom gör för skojsigt. Senare kanske vi åker in till Nykvarn igen... det är typ hejdå fest för aleks och jimi som åker in i lumpen på måndag..
det kommer kännas så tomt när han har åkt.. han ska vara borta i nästan ett helt år också...
vem ska jag nu ha kul med och skratta och bråka med hemma?! Det kommer bli väldigt tomt.. Men som tur är kommer han väl hem på helgerna :)

Annars händer detinte så mycket. Var på kolmården för ett par dagar sen, det var väldigt trevligt. Hade dock otur med vädret första dagen men andra dagen var det väldigt bra väder :)

Nä nu ska jag sluta.. Vi hörs senare. Puss på er! :)

Kolmården

Måste springa, pappa och jimi väntar på mig. vi ska spela kort.
Men vill bara säga att jag är ledig i morgon och då ska vi till kolmården! :)

Jag kanske skriver lite senare eller så hörs vi på torsdag!
Puss på er alla

090719

Händer det något?
Vem vet...



:)

Natti natt

Hej mina kära vänner.
Förlåt för dålig uppdatering. Men jag jobbar ganska mycket nu och har väldigt lite tid framför datorn. Och så har min och jimis data gått söner så jag måste låna pappas data nu..

Annars händer de inte så mycket. Spelade tennis med Adam idag efter jobbet.. Det var väldigt kul, det blev ju inte något riktigt spel men ingen av oss har ju spelat på väldigt länge så det räknade vi inte med heller..

Jaa vad mer har hänt...Josefin har bott här ett tag men har nu flyttat ifrån mig :(

Har inte festat på ett par dagar, nästan en vecka.. men i morgon kör vi på igen.... eller? Få se vad kroppen säger...

Nu säger den i alla fall att den är väldigt trött och vill sova.. så god natt! :)

LBL

Fest ikväll igen. Gud, jag fattar inte att folk orkar festa så mycket.. och dricka så mycket..
Har bestämt mig för att de ska bli en lugn kväll. Ska inte dricka mycket alls. Åka till harry och säga hej till alla sen åka hem typ :P
Få se om det blir så....

Har inte lämnat in mobilen men den funkar lite när den vill...Måste ladda ner nya inställningar till den..

Har inte tid att stå här, måste laga mat...
Pusshej

Ingen mobil

Min mobil har slutat funka. har Jimis gamla men den funkar knappt heller.. har inga nummer i den heller
Ska in och l'mna in min nu. Vi hörs.

Josefin

Tack för att du håller i mig när jag ostadigt står.





min klippa

090709

Jag börjar bli sjuk. Är hostig och är täppt i näsan. Tror jag blev de i tisdags efter festen hos harry i måndags då vi satt ute nästan hela kvällen. De vart inte bättre av att jag satt ute på tisdagen heller. Men då satt jag under en filt hela kvällen, så det var lite bättre i alla fall.

Som sagt, LBL fest i måndags och i tisdags. Trevligt trevligt. josefin har sovit hos mig i tre dagar nu, Mycket trevligt och mysigt.
Igår hade vi myskväll, jag och josefin.. vi stekte hamburgare och grina til when a man loves a woman. Sen spela vi GH en lite stund.. Jossan var väldigt duktig måste jag säga! :D

I morgon efter jobbet åker jag en sväng uppåt i landet. Så vi hörs inte förens på söndag kanske..

Nu har jag sjukt mycket att göra, äta, fixa ipoden, duscha, packa...hejdå :D


Nya skor och ipod

Idag har jag varit ledig. Började med att sola solarium, sen mötte jag pappa och min farbror lennart i stan. Jag köpte två par skor på scorett, de var ta två betala för en, annars hade jag aldrig köpt ena paret :P
Pappa åkte och hämtade upp jimi sen åkte vi alla till heron och gick in till mediamarket och jag köpte en ipod nano i silver! :D:D:D Pappa köpte en ny kamera.
Det känns lite som de var tröstshopping idag. Mår dåligt över jobbet.. Men förhoppningsvis går de över...

Vid åtta kommer Josefin hit och sen åker vi hem till Harry. Men det blir nog en tidig kväll för oss eftersom vi ska jobba i morgon.

Ska hoppa in i duschen nu. Puss hej


FUCK OFF

Jag är så trött att jag håller på att dö. Har fortfarande träningsvärk efter brännbollen i fredags.
Och idag var vi på jobbet en timme tidigare för att vi var en man kort idag också. Men Robin var snäll och hjälpte oss idag med. Guld värt.
Det har varit grymt jobbigt på jobbet idag också. 10 timmarsarbetsdag utan en lunchrast. Fick äta en halv macka ståendes samtidgt som jag jobba med något. Helt sjuk men så är det. Sen har det varit en hel del klagande från cheferna, inge positivt. Men det är bara att försöka koppla bort. Orkar inte ta mer nu. Lite feedback skulle ju sitta bra...Så ni kan ju tänka er hjur glad jag är idag..

Nä nu ska jag se på wimbeldon finalen. Hade önskat att Nadal och Federer spelade i år igen, men men...

Hej igen

Nu var det ett tag sen jag skrev något.. sorry för de
Lite kort om vad som har hänt i veckan:

Måndag:
Jag var ledig från jobbet och låg och solade på dagen. På eftermiddagen åkte jag och Jimi in till Söndertälje och jag fick med mig lite kläder hem.
På kvällen var de LBL fest hos Smith igen. Jag åkte dit med Josefin och Amanda. Det var en välfigt trevligt kväll. Hampus sjöng sin LBL låt. Jag fick i mig en öl för mycket.

Tisdag:
Det kändes att jag hade druckit en öl för mycket. Men jag var ändå tvungen att gå upp tidigt för jag skulle in till stan med Emelie och solade. Vi åkte till Långholmen och la oss och pressa :P Inte för att det syns. Det är helt onödigt att sola för min del, det syns aldrig.

Onsdag:
Jobb

Torsdag:
På jobbet bestämde Jag, hosefin och Ida att vi skulle ha en myskväll vid badet. Vi tog med oss en filt, jordgubbar, vattenmelon och vin. Vi doppa oss snabbt och sen låg vi och skratta hela kvällen. Det var en jätte mysig kväll. De måste göras om!
Josefin sov hos mig.

Fredag:
Jobb på dagen. På kvällen brännboll och hamburgare och dricka på jobbet. Och djupa känsliga samtal. Jag fick välja lag till brännbollen och så klart att vi vann. Vi fick bonuspoäng för vårat namn också, Dreamteam med skabb.
De var också en jätte trevlig kväll. Jag och Katja gjorde nästan allt man kan göra på LBL. De vi har kvar är åka lådbil, hoppahoppborgen och åka karusell. Men sommaren är inte slut än! Någon gång ska vi ha gjort de också! :D

Idag Lördag:
Jobba. Ena tjejen var sjuk så jag och Katja var själv en stund. Tyke hjälpte till att göra mackor på mogonen. Jätte snällt :)
Sen kom Lisa när det avr lunchrush.
Idag var de mycket folk¨, så de var ganska stressigt. Och jag och katja och lisa har träniningsvärk från brännbollen igår så vi har ont överallt. Snacka om man är otränad :P

Nu ska jag äta mat.
Vi hörs snart igen :)

RSS 2.0