Gör något bra!

In och titta och skänk en slant. KLICKA HÄR
 
God jul

Hallå!

Din skärm ser lite kletig ut.
 
Jag har ett bra sätt att få den ren. Klicka här

If your a bird im a bird


Helg?

Är det fredag idag? Skulle lika gärna kunna vara tisdag. Det spelar lixom inge roll..

Jobbar 6 dagar i veckan fram till jul. Sen ska jag vara ledig.
Hade velat åka till typ thailand eller indonesien eller nått, men Johan kan inte vara i en annan tidszon då han måste kunna vara tillgänlig i jobbet. Så typiskt. Får försöka slappna av hemma istället.
 
Och imorgon är det 1 december. Eller nu är det de till och med. Det betyder första advent på söndag. Måste hämta hem våra adventsstakar som står hemma hos Johans föräldrar. Just nu är det ingen julkänsla alls här hemma. Har hängt upp ett hjärta på ytterdörren, men den ser jag ju bara när jag går in och ut ur lägenheten...
Skulle dessutom behöva storstäda här hemma, men det hinns inte med. Har inte lust att göra det på min enda lediga dag i veckan lixom..
 
Nu säger jag God natt!
Vi hörs nog igen!
 

RSS 2.0