100729

Idag är jag och Johan hundvakt ett par timmar.
Valle är rolig.
Han skäller på sig själv i spegeln och sen springer han.

Denna gång bajsa han ute och inte inne på mattan.

Idag har de regnat. Mycket.
Ändå kom de folk till jobbet. Och de stanna till fyra. Typiskt.

Nu ska vi nog se på film och äta popcorn.

Hade bra alla där ute!


Gudmor

Jag har blivit gudmor. Åt världens sötaste Valle.
Jessicas och Björns hund alltså. En mops.
Han är så söt. Och ganska rolig.
Han kan titta på sig själv i spegeln jätte länge. Sen morrar han.
Gulliplutt


-

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie


100715

Jag lever.
Men ska gå och lägga mig nu så jag orkar med morgondagen.
Hade bra!

Nån tråkig lista

Dagens humör: humöret är de inge fel på

Dagens mående: Lite småsjuk.

Dagens borde:
Sluta se på The hills och börja städa

Dagens frisyr: Utsläppt och nytvättat

Dagens smink: Inget smink just nu. Lite mascara åker nog på senare

Dagens klädsel: Linne och pyjamasshorts just nu. Ska byta strax

Dagens planer: Hem till Smith och grilla

Dagens materiella vill ha: Ingen aning

Dagens fundering: Kommer jag må bättre imorgon? Kommer jag orka jobba?

Dagens beroende: Halstabletter

Dagens tråkigaste: Att vara sjuk

Dagens längtan:
Längtar efter Johan. Och mat.

Dagens superlängtan: God mat

Dagens låt: Har inte lyssnat på musik idag faktiskt.


Hemma och är lite sjuk

Är hemma från jobbet idag. Är förskyld.
Men imorrn blir de jobbet hur jag än mår. 

Idag har jag nördat the hills igen.
Fan vad Spencer är dum i huvudet. Hatar han.

Ikväll är de grillning hos Smith. Sen ska Josefin sova hos mig.
Myskväll alltså.

Hoppas ni har de bra


Mot tallinn

Vi är nu på väg till båten. Vi ska till Tallinn och ha de skönt. Kommer hem på söndag. Hoppas ni får en bra helg. Puss

Malin Ilbäck+Bradley Cooper=Sant

För er som inte vet de så vill jag meddela att jag och Bradley Cooper kommer gifta oss i statshuset. Han i klädd badkläder och jag i brudklänning. Vi kommer att bo i ett slott med våra två barn.

De är skönt att veta vad som kommer hända i framtiden. Skönt att slippa undra och oroa sig.


-


Nr.1 Rafael Nadal

Sån enkel match. Inga konstigheter.
Rafael Nadal, wimbledonvinnare 2010


FINAL!!!

Wimbledonfinal med Nadal nu.

Heja Rafael Nadal!


37 grader

37 grader visa termoneterna klockan fem i sju i morsen. I solen så klart. Vill inte jobba när de är så fint väder ute. Men de är bara idag sen kan jag sola i två dagar. Och så kommer Johan hem i morgon :)

Ska göra mig i ordning och sen till jobbet. Hade bra!

100702

God morgon. Vaknade en timme för tidigt idag. Ska åka till jobbet om en halvtimme ungefär.
Tills dess får jag roa mig med att rulla tummarna eller nåt.

De är så typiskt att jag ska jobba när de ska vara kanonväder.
Får verkligen ligga och pressa på måndag.  Kanske söndag också, om inte Nadal spelar wimbledonfinal vill säga.


Älskar dig hjärtat <3

100701

1 juli idag. Fasiken vad tiden går fort. Snart är de höst igen.

Va in till Stockholm en snabbis idag. Fynd lite på rean på HM och på Zara. 
Fick med mig tre tröjor och två klänningar.
Och så köpte jag en ny bok. Alkemisten. Sara tyckte jag borde läsa den så nu har jag köpt den och sla börja på den om nån dag.

Har laddat ner första säsongen på the hills. Har inte sett de innan men tycker alla skriver om de så var nyfiken på vad de var för något. Jag är fast. Kan inte sluta kolla. Men måste tyvärr göra de för jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Annars hade jag kunna tittat hur länge som helst.


Uppe med tuppen

Klockan tio i åtta vaknade jag idag. På min lediga dag. Inte mycke sovmorgon när byggarbetarna ska hålla på att snickra och hammra utanför. Men altan blir fin i alla fall. Och om jag har tur får jag sova lite längre på söndag. 

Skitväder ute idag. Inge sola idag.  Så de blir nog stockholm för min del.

Vad ska ni göra?

RSS 2.0