Hejdå valborg 2010

Har varit igång med drickandet sen nio imorse. De blev ingen sill till frukost-bara vin.
Vid elva när de slutat regnat gick alla till parken. De var trevligt. Tills dre började regna. Men då gick alla hem hit och drack istället. Vid fyra tiden gick vi till sparta(skolan) igen. Där blev de grillning. Efter maten blev jag sjukt trött. Kunde ha somnat stående nästan. Vi åtta bestämde vi oss för att slänga in handuken och åka hem. Stannde till vid ica och köpte frukt och lite glass. Nu är sminket borttaget och frukten uppskuren och vi ska mysa och se på criminal minds. God natt och ta de lungt med spriten!


Valborg

Ha en bra valborg alla!
Vi ska snart på sillfrukost och sen till parken.
Vi hörs imorgon!
Puss på er


Ingen sol

Idag är de inge sol ute. Men termostaten visar 22 grader. Ganska skönt men de blir nog jackan idag.
Vi ska snart till thaimassagen. Är spänd och har lite ont i axlarna så de ska bli väldigt skönt.

Glömde berätta igår att jag vaxade johan igår. Nu är han röd på ryggen. Men jag hade kul i alla fall :P

Ni får hade så bra så hörs vi nog senare.
Puss på er

100428

Hej på er. Här i Lund är de bra. Träden håller på att slå ut. Och de är varmt. Man kan sitta ute i bara linne.
De händer inte så mycket, vi är ute och går. Johan pluggar.
Imorgon ska vi på en och en halvtimmes thaimassage. De ska bli underbart.
På fredag är de valborg. Är inte riktigt säker på vad som händer då. Sillfrukost kanske..

Hade bra

Fortfarande på tåget

Skulle ha varit i Lund för typ 10 minuter sen men åker fortfarnade tåg. Vi är just nu en och en halv timme försenade.
Jag vill bara hem och lägga mig i sängen och se på harry potter. Istället sitter jag på tåget och mår illa och har inget att göra.

Hoppas ni har en bra måndagskväll.

Älskade SJ och banverket

Sitter på tåget till Lund. Tåget gick 17.58. Tåget var i tid. Men vi har åkt i sammalagt en kvar och stått stilla över en timme. Såhär är de typ varje gång jag åker tåg. Alltid står vi stilla mitt ute i ingenstans. Sjukt.
Hatar att åka tåg ibland.

Oj nu rör sig tåget. Framåt också. Men de går inte fort.

Aja vi kanske hörs senare..

HAHA



haha kan de bli roligare? :D

100425

God kväll. Har gjort mig iordning för att lägga mig och läsa en stund innan jag somnar.
Idag har jag ägnat dagen åt att packa. Åker ju till Lund imorgon. Äntligen. Stannar där tills den 6e tror jag.
Jag tycker vi alla håller våra tummar och hoppas de blir soligt och varmt där nere nu när jag ska vara där. Och inte blåsa så mycket. De skulle vara bra.

God natt mina vänner


Life will smile for you

It's true

The last bounce

Jag och Josefin var igår i globen och såg Bounce. Så jävla bra. Hur grymt som helst. Tycker synd om er som inte har biljett, för de är något alla borde få se. Helt magiskt. De var värt var enda krona.

Läsa aftonbladets recension här.


Ordvitsar

Hahaha kan inte sluta skratta. Helt underbart.
Den bästa är ju med "vilkat rakt hår du har"


Hej mitt vinterland

Vad fan händer? 21 april och de vräker ner snö. De är fan inte okej. Jag som hade jobb att göra i trädgården idag. Får väl dammsuga och se på nån film istället.

Nu är de bara 5 dagar kvar tills jag åker till Lund. Får lite fjärliar i magen när jag tänker på de :)


6 dagar kvar

Det är skittråkigt att vara ifrån Johan så här länge. Har inte sett min älskling på två veckor.
Men nu är de vara 6 dagar kvar tills jag åker till Lund. Ska bli väldigt skönt att få åka ner dit igen.

Idag ska jag nog göra en storstädning. Eller en mellanstädning kanske. Äh vi får se.

Har ont längstbak i vänster sidan i munnen. Känns som om en tand håller på att växa ut där. Visdomständer?

Hade bra!

Dela


Hej :)

Hej på er! Så här vacker är jag för tillfället. Städar gör jag också. Effektivft.







100415

God natt mina korvar.
Ni har väl inte glömt att söka kurser till hösten. Idag är ju sista dagen.

Ikväll har jag inte lika ont som jag hade igår. Så jag somnar nog ganska fort. Ta i trä.

Sov gott.


Ont

Inatt hade jag så jävla ont i möger armen. Kunde inte somna förens efter två. Jag hade så ont att jag inte kunde ligga på den, den gjorde ont när jag satt, när jag stod, hela tiden. Jag var tvungen att ta två panodil.
Men idag gör de inte ont. Inte i armen i alla fall. Har därimot ont i vänster lår.
Nästa gång jag krattar och plockar pinnar ska jag skaffa morfin. Jag önskar inte ens min värsta fiende den smärtan.

Om en halv timme ska jag åka in till stan. Ska kolla efter tygskor och kanske sola.
Vad ska ni göra?


Titanic - 98 år sen..

Nu är klockan över tolv och de är den 14 april. 98 år sen Titanic sjönk.
Tänka en tanke på alla som omkom den söndagen för 98 år sedan.









Mysdag

Har haft en väldigt mysig eftermiddag med Jessica.
Vi gick till affären och köpte fruk till fruksallad och kycklingklubbor och potatissallad till middag. Hur gått som helst. Vi åt fruksallad för en hel armé. Nästan i alla fall. Sen drack vi såklart tre apor till de. Så nu är de en box mindre i kylskåpet.

Jag och pappa har tittat på slumdog millionaire. Har glömt bort hur söt jamal är. Och hur bra den filmen är. Se den om ni inte har gjort de!
Romeo och Julia och Jamal och Latika.

Nu ska jag sova. God natt.




CAT





100412

God dag på er!
Här är de bra. Jag och pappa ska snart in till stan och köpa kalk till gräsmattan. Jag kanske ska in och lämna in bilder till framkallning.
Vad gör ni?


Jag fattar...




Du vet precis vad du vill
















Tröstkaka



Nu ska jag äta sockerkaka och dricka påskmust och se på nån film.
hoppas ni har en bra kväll. Hej

Deppig

Har gått och blivit deppig. Livet känns meninglöst. Alla vänner är nån annanstanns. Johan är i Lund. Pappa är borta. Jag är sjuk. Min lillebror spenderar mer tid med mitt ex än med mig. Alla är ute med vänner och har de roligt. Jag är ensam och har tråkigt.

Livet är bajs.

I sängen med Puhbjörn

Hej på er. Inge roligt väder idag.
Idag vakna jag vid åtta och har sen dess titta på en nalle puhfilm, 2 avsnitt av wipeout, ett avsnitt av how i met your mother, börjat kolla på den tecknade filmen alice i underlandet.
Kommer nog att spendera större delen av dagen i sängen med film och serier. Fast har ett väldans sug efter sockerkaka så kanske åker ner till affären och handlar lite. Vi får se.
Vad har ni för er idag?


Den jag elsker



Som jag har letat efter den här låten.
Förstår inte så mycket i verserna men jag gillar refrängen :D

Nu ska jag sova. God natt mina vänner!

Indiskt

De är inte helt fel att vara ensam hemma. Jag får laga vad jag vill. Vilket idag blev indiskt. Ris och kyckling och currygryta med naanbröd. Jag får lyssna på vilken musik jag vill när jag lagar mat. Jag får se på vad jag vill. Vilket så klart är så ska det låta. Jag får sjunga hur mycket och högt och fel jag vill. De är rätt skönt faktiskt.

Nu ska jag dricka mera vin äta glass och se på solsidan som börjar snart.


Human


braa

God natt.


100408

God morgon på er! Idag är de en väldigt fin dag i Nykvarn. 10 grader och sol. Idag ska jag in till stan och träffa Josefin.
Annars händer inget roligt just nu. Allt är som vanligt igen. Har apont i halsen och är lite snorig.
Nu ska jag göra äppelgröt och se på the biggest looser snart.
Hade bra sålänge!


Totte är på min sida

14 år efter alla andra. som vanligt. Men fan vad bra den här låten är.


Vår

Våren är här.
Igår grillade vi. Vi och vi, Johans pappa grillade.
Idag har vi sett både fjärilar och blommor. Och så har jag ätit min första glass ute idag.
Nu är de vår.

Årebilder

                                     

Tandemflygning

I lördags morse skrev jag upp skärmflygning på min lista, ni vet listan med saker man ska göra innan man dör.
Halv fyra kunde jag stryka de.
Sån jävla häftig grej. Ni måste prova på de!


RSS 2.0