Bakis

Har dött bakisdöden idag.
Satan i gatan vad jag har mått dåligt. Kan inte komma på senast jag var så bakis.
Jag skyller på ingen middag och det var längesen jag drack senast.
 
Men kul var det igår.
 
Idag har jag legat i sängen till ungefär två. Sen till soffan och sett på film, something borrowed och serien världens historia. Mycket intrssant historia faktiskt.
 
Sen har jag förlorat i monopol och ätit mat hemma hos Johans föräldrar.
 
Inte min bästa dag direkt  men är glad att jag har överlevt. Trodde ett tag i morse att jag skulle dö..
 
Är generös och delar med mig av två scener från den underbara filmen Something borrowed. Varsågoda!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack bästis :) kul! Ska höra med Chrille om tid :) KRAM

2013-01-13 @ 22:40:33
URL: http://Cicccci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0